2020-12-15
Вiдкритi бiнарнi заняття в Iнклюзивно-ресурсному центрi «Сучаснi форми корекцiйно-розвиткової роботи з дiтьми»Вiдкритi бiнарнi заняття в Iнклюзивно-ресурсному центрi «Сучаснi форми корекцiйно-розвиткової роботи з дiтьми»
Одним iз завдань педагогiв Iнклюзивно-ресурсного центру є створення предметно - розвивального середовища, яке вимагає вiд педагогiв творчого пiдходу i рiзноманiтних яскравих дидактичних матерiалiв та новiтнiх методичних розробок.
Бiнарне заняття - нестандартна форма навчання з реалiзацiї мiжнаочних зв'язкiв. Навчально-виховний процес ведуть два педагоги.
З метою поширення педагогiчного досвiду по сенсорному вихованню, 10 грудня було органiзовано i проведено бiнарнi заняття: «Подорож в країну сенсорики», в процесi якого використовувалися нетрадицiйнi технiки малювання, якi викликають у дiтей безлiч позитивних емоцiй, задiюють всi можливi сенсомоторнi рецептори.
Сенсорний розвиток дитини – це розвиток її чуттiв i сприймань. Вiн становить фундамент її розумового розвитку. Вiд того, наскiльки точно малюк навчиться сприймати предмети i керувати засвоєними знаннями, залежить процес навчання у майбутньому.
Вчитель-дефектолог Лариса Чоп та вчитель-логопед Валентина Вакула використали нетрадицiйну технiку малювання штампами, що позитивно впливає на розвиток уяви, допомагає самовираженню дитини i розвиває дрiбну моторику.
Практичний психолог Галина Гавдьо, використовуючи систему сенсорного виховання М.Монтессорi, сприяла засвоєнню уявлень про рiзноманiтнi властивостi i вiдносини предметiв i явищ, оволодiнню новими дiями сприйняття, якi дозволяють бiльш повно сприймати навколишнiй свiт.