2020-10-20
Спiвпраця закладiв освiти з iнклюзивним навчанням з Iнклюзивно-ресурсним центромСпiвпраця закладiв освiти з iнклюзивним навчанням з Iнклюзивно-ресурсним центром
Сучасна система освiтнiх передбачає навчання дiтей з особливими освiтнiми потребами в умовах загальноосвiтнього закладу.
Пiд час здiйснення навчально-виховного процесу педагоги, якi працюють в iнклюзивних класах, органiзовують навчальний процес з урахуванням iндивiдуальних особливостей навчально-пiзнавальної дiяльностi таких дiтей. В iнклюзивних класах м.Червонограда працює 21 асистент вчителя та 6 асистентiв вихователя.
Професiєю «асистент учителя» Класифiкатор професiй було доповнено вiдносно недавно. Тож досi в педагогiв виникають запитання: у чому полягає рiзниця у функцiональних обов’язках учителя та асистента вчителя; яка роль асистента вчителя в роботi команди, зокрема, при створеннi iндивiдуальної програми розвитку дитини з особливими освiтнiми потребами? Вiдповiдi на актуальнi запитання педагоги отримують в Iнклюзивно-ресурсному центрi м.Червонограда. Фахiвцi IРЦ також надають методичну та консультативну допомогу членам психолого-педагогiчного супроводу з питань органiзацiї iнклюзивного навчання в закладах освiти, надання корекцiйно-розвиткових послуг, укладання iндивiдуальної програми розвитку (IПР), ведення вiдповiдної документацiї асистентами вчителiв.
Карантин та режим надзвичайної ситуацiї стали поштовхом для поширення благодiйництва. В рамках спiвпрацi закладiв освiти з Iнклюзивно-ресурсним центром директор ЧЗШ № 1 Олександр Суханов подарував IРЦ безконтактний термометр.