• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини, Анонси
  • СПIВПРАЦЯ ПЕДАГОГIВ IНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ (IРЦ) З ДЕФЕКТОЛОГАМИ НАВЧАЛЬНО-РЕАБIЛIТАЦIЙНОГО ЦЕНТРУ (НРЦ) «СВIТАНОК»

СПIВПРАЦЯ ПЕДАГОГIВ IНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ (IРЦ) З ДЕФЕКТОЛОГАМИ НАВЧАЛЬНО-РЕАБIЛIТАЦIЙНОГО ЦЕНТРУ (НРЦ) «СВIТАНОК»

2020-09-21

/Files/images/swit1.jpg СПIВПРАЦЯ ПЕДАГОГIВ IНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ (IРЦ) З ДЕФЕКТОЛОГАМИ НАВЧАЛЬНО-РЕАБIЛIТАЦIЙНОГО ЦЕНТРУ (НРЦ) «СВIТАНОК»

Спiвпраця педагогiв Iнклюзивно-ресурсного центру (IРЦ) з дефектологами Навчально-реабiлiтацiйного центру (НРЦ) «Свiтанок»

Введення в освiтнiй простiр дiтей з розладом аутистичного спектру (РАС) – це системне явище, коли готують як саму дитину, так i те середовище, куди вона входить.

Одним iз завдань дефектолога в закладах освiти є виявлення того, на який аналiзатор (наприклад, зоровий, слуховий, кiнестетичний) дитини варто спиратись у процесi органiзацiї навчально-виховного процесу, адже сомато-сенсорний, сенсо - та психомоторний рiвнi є визначальними для її розвитку.

З цiєю метою вчитель-дефектолог IРЦ Лариса Чоп надала методичнi рекомендацiї педагогу НРЦ «Свiтанок» щодо роботи з дiтьми iз аутистичними порушеннями та подiлилася виготовленим власноруч вiзуальним розкладом за допомогою карток PECS для формування навичок альтернативного спiлкування та комунiкацiї з такими дiтьми. Вiн оформлюється як серiя малюнкiв, фотографiй, пiктограм (з надписами або без них) i є важливою складовою корекцiйної роботи з дiтьми з РАС. Для них вiзуальний розклад - це спосiб утримати в полi зору всi заняття i дiї, якi потрiбно здiйснювати протягом дня.

У роботi з дiтьми з РАС важливим є стимулювання дитини до дiяльностi, до зменшення проявiв негативної поведiнки. З цiєю метою вчитель-дефектолог IРЦ використовує мотивацiйнi планшети.

Кiлькiсть переглядiв: 122

Коментарi