2020-03-06
Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської ради представили досвід роботиРоботу ІРЦ розпочато 02.05.2018 року. На сьогодні в центрі обладнані приміщення для проведення корекційно-розвиткових занять, комплексної психолого-педагогічної оцінки дітей з особливими освітніми потребами. Індивідуальні психолого-педагогічні заняття для дітей, що мають особливі освітні потреби, тривають.
З 02.03 по 06.03.2020 фахівці провели відкриті заняття, продемонстрували свої практичні та методичні доробки.
На корекційно - розвивальних заняттях вчитель - реабілітолог Світлана Кравчук показала роботу з дітьми із порушеннями опорно-рухового апарату з формування нових рухів, правильної їх координації, вміння орієнтуватися у власному тілі та у просторі, швидкості, сили та витривалості, розвитку сенсорних відчуттів.
На практичних заняттях вчитель-логопед Валентина Вакула презентувала роботу з дітьми з порушеннями сенсорної інтеграції. Оригінальні та різноманітні вправи різного рівня складності і спрямованості, представлені педагогом, допомагають поетапно формувати і розвивати різні навички. Під час занять розвивається міжпівкульова інтеграція, що сприяє розвитку пластичності мозку і дає можливість компенсувати функціональні або органічні недоліки.
Вчитель-дефектолог Лариса Чоп на заняттях з розвитку моторики та сенсорних відчуттів використовує сучасні, ефективні засоби активізації розвитку інтелекту з використанням новітніх технологій, підвищує пізнавальну активність, розвиваючи при цьому основні психічні процеси, комунікативну діяльність дітей з особливими освітніми потребами. Всі вправи будуються в ігровій формі, де створюється проблемна ситуація, яку дитина вирішує в міру своїх можливостей.
Сенсорний розвиток необхідний людині для оволодіння будь-якою практичною діяльністю. Основним завданням сенсорного виховання дітей є оволодіння загальноприйнятими еталонами як засобами пізнання реальних предметів. Тому на заняттях з розвитку сенсорних еталонів практичний психолог Галина Гавдьо використовує різноманітні ігри і вправи сенсорного обстеження предметів: зором, дотиком, за словесною інструкцією; вчить дітей зіставляти предмети за розміром, кольором та формою.