• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини, Анонси
  • Творча зустрiч педагогiчних колективiв ЗДО № 1 м. Червонограда та ЗДО № 4 смт. Гiрник

Творча зустрiч педагогiчних колективiв ЗДО № 1 м. Червонограда та ЗДО № 4 смт. Гiрник

2020-03-04

/Files/images/twzp1.jpg Творча зустрiч педагогiчних колективiв ЗДО № 1 м. Червонограда та ЗДО № 4 смт. Гiрник

Творча зустрiч педагогiчних колективiв ЗДО № 1 м. Червонограда та ЗДО № 4 смт. Гiрник

Закон України «Про дошкiльну освiту» визначає збереження та змiцнення фiзичного, психiчного i духовного здоров’я дитини як першочергове завдання розвитку, навчання i виховання наймолодших громадян країни.

Тому, 03.03.2020 року педагоги закладу дошкiльної освiти ясла-садок комбiнованго типу № 1 (Сохан Леся Петрiвна, директор; Романик Наталя Василiвна, вихователь-методист) зустрiчали педагогiв ЗДО ясла-садок № 4 (Бахмачук Ольга Михайлiвна, директор; Закала Марiя Ярославiвна, вихователь-методист), щоб при творчiй зустрiчi подiлитися досвiдом роботи з фiзкультурно-оздоровчої дiяльностi. Метою зустрiчi було не тiльки подiлитися досвiдом роботи щодо органiзацiї збереження та змiцнення фiзичного, психiчного i духовного здоров’я дитини, а i ознайомитися з новими формами роботи навчально-пiзнавальної дiяльностi дошкiльнят, оптимiзацiї рухової активностi дiтей.

Наталя Василiвна, вихователь-методист ЗДО № 1 презентувала роботу закладу, провела майстер-клас щодо форм та технiк з оздоровчої дiяльностi дошкiльнят.

Країнська Оксана, iнструктор фiзичної культури ЗДО № 1 провела майстер-клас з присутнiми на степ платформах, показала рiзноманiтнi форми роботи, якi використовує з дошкiльнятами пiд час занять.

Олена Романець, практичний психолог продемонструвала з учасниками зустрiчi релаксiйнi вправи, якi можна використовувати не тiльки з дошкiльнятами а i з педагогами ЗДО.

Закус Галина Василiвна, методист IМЦО наголосила на важливостi роботи з використання в закладах дошкiлля здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологiй, якi реалiзуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологiчно сприятливого життєвого простору, повноцiнного медичного обслуговування, харчування, оптимiзацiї рухового режиму, системного пiдходу до формування у дiтей цiннiсного ставлення до власного здоров’я i мотивацiї щодо здорового способу життя, дотримання гармонiйних, доброзичливих взаємин мiж педагогом та вихованцями, самими дiтьми.

Кiлькiсть переглядiв: 41

Коментарi