• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини, Анонси
  • Cучасні міжнародні психодіагностичні методики для Інклюзивно-ресурсних центрів

Cучасні міжнародні психодіагностичні методики для Інклюзивно-ресурсних центрів

2019-03-27

/Files/images/irts/метод3.jpg Cучасні міжнародні психодіагностичні методики для Інклюзивно-ресурсних центрів

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є надзвичайно важлива для визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами.


З метою визначення рівня інтелектуального розвитку Міністерство освіти і науки закупило сучасні міжнародні психодіагностичні методики для Інклюзивно-ресурсних центрів: WISC-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD.

Такі методики дозволяють оцінити невербальний та вербальний інтелект дитини, її сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу пам’ять і функціонування нейропсихологічних процесів, що лежать в його основі. Вони також забезпечують оцінку IQ, визначають здібності та потенціал дитини, набуті знання та навички. Саме вони допомагають визначити сильні та слабкі сторони у розвитку дитини, організувати навчальний процес так, щоб кожна дитина змогла максимально реалізувати свої здібності.

Кожна методика комплектуєтьсяелектронним ключем для доступу до обробки протоколів дослідження,набором робочих бланків, книгами та матеріалами для тестування дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 194

Коментарi