2019-03-15
Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки фахівцями інклюзивно-ресурсного центру Червоноградської міської радиКомплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є кінцевим результатом процесу оцінювання в ІРЦ, що орієнтує фахівців центрів на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами.
Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку проводиться двічі на тиждень (вівторок, четвер) відповідно до попереднього запису.
Основними завданнями комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини є:
1. Визначення особливих освітніх потреб.
2. Визначення особливостей розвитку дитини, її сильних та слабких сторін.
Результати комплексної оцінки узагальнюються та укладаються висновки про комплексну оцінку на засіданнях фахівців центру.
У висновку надаються рекомендації:
- з організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині;
- потреби в індивідуальній програмі розвитку;
- для адміністрації закладу освіти, педагогічних працівників, батьків або законних представників дитини щодо організації освітнього процесу дитини.